Sushi Roll

67.00 zł

Ilość 
+-

Kosteczki w dłoń!


PODSTAWOWE INFORMACJE:
Ilość graczy: 2-5
Czas gry:  20  min.
Wiek graczy: od 8 lat
Wydanie: Polskie
Język instrukcji: Polski

Autorzy: Phil Walker-Harding
Wydawca: Rebel


OPIS GRY:

Pałeczki... to znaczy kości w dłoń! Daj się zaprosić na pyszną, japońską ucztę i pozwól się porwać nowej wersji uwielbianej przez wszystkich gry Sushi Go!.

Napełnij taśmę kośćmi ze smakołykami, wybierz 1 z nich, a resztę podaj dalej. Zdobywaj punkty za smakowite kombinacje, których nie powstydziłby się prawdziwy mistrz sushi. Użyj menu, aby przerzucić swoje kości albo pałeczek, aby wymienić się przysmakiem z przeciwnikiem. I koniecznie zostaw sobie miejsce na deser!

Na czym to polega?

Rozgrywka w Sushi Roll składa się z 3 rund. W każdej turze gracz wybiera z taśmy po 1 kości, którą chce zatrzymać. Następnie wszyscy przesuwają taśmy w lewo, a pozostawione na nich kości są przerzucane. Gdy na taśmach nie ma już żadnej kości, runda dobiega końca, a gracze podliczają zdobyte punkty. Wygrywa ten,  kto po 3 rundach ma najwięcej punktów.

Podobnie jak w karcianej wersji gry, również tutaj chodzi o zebranie jak najbardziej opłacalnych zestawów sushi. Podczas zabawy musimy nie tylko realizować własne pomysły, ale też uważnie obserwować poczynania przeciwników, a czasem też skutecznie przeszkadzać im w osiągnięciu celu.

Opis i zdjęcie pochodzą ze strony rebel.pl


  • Kod produktu:
    [1517]
  • Wydawca: Rebel

Data dodania produktu do sklepu: poniedziałek 18 styczeń, 2021.

wabusiness template