Kod Faraona

55.00 zł

 Produkt niedostępny 

Witaj w świecie tajemnic egipskich dynastii. Kod Faraona to gra logiczna, w której uczestnicy, wykorzystując proste działania matematyczne, próbują odnaleźć kafelki skarabeuszy.                                                              


PODSTAWOWE INFORMACJE:
Ilość graczy: 2-5
Czas gry: ok 20 min.
Wiek graczy: od 6 lat
Wydanie: Polskie
Język instrukcji: Polski

Autorzy: James Lim
Wydawca: G3


OPIS GRY:
Witaj w świecie tajemnic egipskich dynastii. Wielu próbowało już odkryć sekrety i zdobyć legendarne skarby faraonów. Do dziś jednak nikomu nie udało się tego dokonać. Setki lat temu mądrzy faraonowie zapieczętowali swoje kosztowności tajnymi liczbami, zwanymi "kodem faraona". Aby zdobyć starożytne skarby, trzeba rozwiązać zagadkę tajemniczego kodu.

Zadaniem graczy jest zdobycie legendarnych skarbów faraonów. W trakcie gry uczestnicy wykonują proste działania matematyczne, wykorzystując dwie lub trzy cyfry wyrzucane na kościach. Pozwoli im to odkryć wartościowe kafelki skarabeuszy, a następnie zdobyć upragniony skarb. Trzeba uważać, gdyż pochopne decyzje mogą przynieść minusowe punkty. To dynamiczna gra rodzinna z prostymi zasadami, która poprzez zabawę pomoże dzieciom rozwinąć ich zdolności matematyczne.


PUDEŁKO ZAWIERA:
plansza
48 kafelków
klepsydra
3 kości
instrukcja


  • Kod produktu:
    [1055]
  • Wydawca: G3

Data dodania produktu do sklepu: poniedziałek 10 kwiecień, 2017.

wabusiness template