Zaginione dziedzictwo - Przybysz

17.00 zł

Ilość 
+-

Zaginione Dziedzictwo to gra ryzyka, dedukcji i szczęścia. W każdej turze gracz zagrywa karty, aby wyeliminować innych graczy lub odszukać miejsce ukrycia Zaginionego Dziedzictwa.                                                 


PODSTAWOWE INFORMACJE:
Ilość graczy: 2-4
Czas gry: 10-15 min.
Wiek graczy: od 10 lat
Wydanie: Polskie
Język instrukcji: Polski

Autorzy: Seiji Kanai
Wydawca: Bard


OPIS GRY:
Zaginione Dziedzictwo to gra ryzyka, dedukcji i szczęścia. W każdej turze gracz zagrywa karty, aby wyeliminować innych graczy lub odszukać miejsce ukrycia Zaginionego Dziedzictwa. Kiedy w talii skończą się karty, rozpoczyna się faza poszukiwań. Gracz, który odkryje gdzie znajduje się Zaginione dziedzictwo, wygrywa. Jeżeli nikt nie odnajdzie Zaginionego Dziedzictwa, wszyscy przegrywają!

W odległej przeszłości niebiosa rozjaśniło dziwne światło. Wyłonił się z niego Przybysz z odległego świata. Nie przynosił jednak dobrej nowiny, a zapowiedź katastrofy. Uszkodzony w bitwie z tajemniczym wrogiem okręt rozpadł się na kawałki, które znacząc niebo ognistymi smugami runęły w odległe zakątki globu. W kolejnych epokach fragmenty okrętu przeszły do legendy jako Zaginione Dziedzictwo.

Jest to samodzielna gra, ale można ją łączyć w dowolnej konfiguracji z innymi grami z serii "Zaginione Dzedzictwo". Każdy z dodatków zapewnia dodatkowe zasady i wprowadza nowych bohaterów oraz możliwości, każdy z dodatków można łączyć ze sobą w dowolny sposób, tworząc unikalną talię – w zależności od potrzeb, liczby graczy i czasu, który gracze zechcą przeznaczyć na rozgrywkę.


PUDEŁKO ZAWIERA:
16 kart gry
4 karty pomocy
Instrukcja


  • Kod produktu:
    [8789]
  • Wydawca: Bard

Data dodania produktu do sklepu: wtorek 11 kwiecień, 2017.

wabusiness template