Stella: Dixit Universe

139.00 zł

Ilość 
+-

Ruszaj zbierać światło gwiazd!                                                                                                                                                                                                                                                  


PODSTAWOWE INFORMACJE:
Ilość graczy: 3 - 6
Czas gry: ok. 30 min
Wiek graczy: od 8 lat
Wydanie: Polskie
Język instrukcji: Polski

Autorzy: Gérald Cattiaux, Jean-Louis Roubira, Jérôme Pélissier
Wydawca: Rebel


OPIS GRY:

Poszukiwacze gwiazd! Wyruszcie w podróż po nieboskłonie i sprowadźcie do swojego świata nieco światła. Stella to gra rywalizacyjna osadzona w Uniwersum Dixita, w której gracze interpretują ilustracje pod kątem wspólnie wylosowanego hasła. Wybieraj te same grafiki, co inni, aby zwyciężyć! Podejmuj skalkulowane ryzyko, ale uważaj, bo zachłanność może się skończyć Twoim upadkiem w odmęty ciemności!

Na czym to polega? 

Stella to gra skojarzeń i interpretacji.

Podczas każdej rundy gracze w tajemnicy łączą kilka kart z ilustracjami, które kojarzą im się z losowo wybraną kartą hasła. Jeśli uda Ci się wybrać te same karty co pozostali gracze, stworzysz iskrę zapewniającą punkty. Z każdym kolejnym skojarzeniem Twoja szansa na stworzenie większej liczby iskier wzrasta. Pamiętaj jednak, że chciwość nie popłaca – gracz, który będzie miał zbyt wiele skojarzeń, może zdobyć mniej punktów! Istotna jest także kolejność, w której wskazywane są karty, jeden malutki błąd i odpadasz z punktowania w tej rundzie!

Aby wygrać, musisz na koniec 4. rundy mieć więcej punktów iskry niż pozostali gracze.

Dlaczego pokochasz tę grę?

  • Stella wyposażona jest w bogato ilustrowane karty, które pobudzają naszą wyobraźnię i sprzyjają wymyślaniu interesujących skojarzeń. 
  • Dzięki temu, że podczas rozgrywki staramy się przewidzieć tok myślenia pozostałych graczy, Stella sprzyja lepszemu poznawaniu się uczestników. 
  • Stella należy do Uniwersum Dixita, a zawarte w niej karty mogą służyć do gry w Dixit i odwrotnie! Gra zawiera pełną talię 84 kart w identycznym formacie, z tym samym tyłem, co wszystkie tytuły z serii Dixit.

Opis i zdjęcie pochodzą ze strony rebel.pl


  • Kod produktu:
    [666]
  • Wydawca: Rebel

Data dodania produktu do sklepu: czwartek 26 maj, 2022.

wabusiness template