Nagaraja

90.00 zł

Ilość 
+-

Wyścig najwybitniejszych archeologów!                                                                                                                                                                                                           


PODSTAWOWE INFORMACJE:
Ilość graczy: 2 osoby
Czas gry:  ok 30 min.
Wiek graczy:  od 9 lat
Wydanie: Polskie
Język instrukcji: Polski

Autorzy: Bruno Cathala Théo Rivire
Wydawca: Rebel 


OPIS GRY:
Na terenie Indii odkryto bliźniacze świątynie dwóch zapomnianych bóstw. Wszystko wskazuje na to, że znajdują się w nich bezcenne artefakty! Zarówno Ty, jak i Twój przeciwnik, wyruszyliście na poszukiwanie skarbów, zaczynając tym samym wyścig o wielką stawkę. Nie będzie łatwo - czeka Was poruszanie się w labiryncie dróg, a także... klątwa złego boga Garudy!

Nagaraja to dwuosobowa gra, w której eksplorujemy świątynie w poszukiwaniu cennych relikwii. Naszym zadaniem będzie pozyskiwanie i umieszczanie na planszy odpowiednich kafelków z drogami w taki sposób, by dostać się do artefaktów. Aby wygrać, musimy zebrać 25 punktów (sumowanych z wartości zdobytych przedmiotów). Chyba że ktoś z nas odkryje 3 relikwie oznaczone jako przeklęte – taka osoba automatycznie przegrywa pojedynek, a klątwa zapewni jej zmartwienia znacznie większe i ważniejsze niż poszukiwanie skarbu.

Na czym to polega?

Podczas rozgrywki w Nagaraję każdy z uczestników porusza się po własnej planszy świątyni. Na środku znajdują się miejsca na kafelki pomieszczeń, a dookoła jej krawędzi można znaleźć 9 skrytek, w których umieszczono święte i przeklęte relikwie. Artefakty rozmieszczane są losowo na początku gry, oczywiście w tajemnicy.

W każdej rundzie na stole będzie pojawiał się jeden kafelek pomieszczenia – aby go zdobyć, należy pokonać drugiego gracza. W tym celu będziemy rzucali specjalnymi kolumnami o różnej wartości oraz wykorzystywali efekty kart z ręki. Gracz, który ostatecznie będzie miał więcej punktów przeznaczenia, zdobędzie kafelek i umieści go w swojej świątyni, torując sobie drogę do skarbu.

Gra kończy się automatycznie w momencie, gdy któryś z graczy zdobędzie 25 punktów lub kiedy ktoś odkryje 3. przeklętą relikwię. Jeśli któryś z uczestników położy 9. kafelek pomieszczeń, a żaden z warunków końca gry nie zostanie spełniony, zwycięża osoba, która do tej pory uzbierała najwięcej punktów.

Dlaczego pokochasz tę grę?

Choć wydawać by się mogło, że główne zasady są bardzo proste, Nagaraja oferuje nam naprawdę wiele możliwości. Podczas rozgrywki będziemy opracowywali własne strategie w oparciu o dostępne kolumny, zdolności specjalne potężnych amuletów, a także karty, które trafią na naszą rękę. Mnogość dostępnych efektów sprawia, że kolejne partie są całkowicie różne. 

Bruno Cathala niezwykle umiejętnie wykorzystuje elementy losowe, jednocześnie nie podporządkowując im całej gry. Dzięki wykorzystaniu kolumn i kart, nigdy nie możemy być pewni, czy uda nam się osiągnąć zamierzony efekt, musimy więc zatem przygotowywać się na różne ewentualności. 

Poszczególne zdolności kart pozwalają na przeszkadzanie drugiemu graczowi w realizowaniu planów, co powinno usatysfakcjonować fanów interakcji.


PUDEŁKO ZAWIERA:
2 plansze świątyni
18 relikwii
2 karty pomocy
18 kafelków pomieszczeń
12 amuletów
36 kolumn przeznaczenia
48 kart
instrukcja


  • Kod produktu:
    [5132]
  • Wydawca: Rebel

Data dodania produktu do sklepu: wtorek 05 listopad, 2019.

wabusiness template