Mistakos Extra

New
75.00 zł

Ilość 
+-

Czteroosobowa gra zręcznościowa                                                                                                                                                                                                   


PODSTAWOWE INFORMACJE:

Ilość graczy: 1 - 4 osoby
Czas gry: 10 - 25 min
Wiek graczy: od 5 lat
Wydanie: Polskie
Język instrukcji: Polski


Wydawca: Trefl


OPIS GRY:

Wariant 1
Celem gry jest zdobycie jak najmniejszej liczby punktów karnych w trakcie układania stosu krzeseł. Gracze mogą decydować, ile rund chcą zagrać - średnio wybierają 5 rund. Gra może zakończyć się remisem.

Grę rozpoczyna najmłodszy gacz, który wybiera kolor krzeseł i kładzie jedno na stole. Gra toczy się zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Następny gracz wybiera swój kolor krzeseł i kładzie jedno na krześle ustawionym przez pierwszego gracza tak, aby żadna z nóg mebla nie opierała się na stole. Pozostali gracze również otrzymują zestaw krzeseł w wybranym kolorze i kolejno ustawiają jedno ze swoich krzeseł na krzesłach przeciwników.

Tylko jedno krzesło może stać na blacie, pozostałe można układać na sobie w dowolny sposób. Jeśli wieża upadnie, to kończy się runda gry. Gracz, którego ruch spowodował upadek wieży, otrzymuje punkty karne. Liczba punktów karnych równa się liczbie krzeseł, które upadły na stół w czasie ruchu gracza.

Kolejną rundę rozpoczynamy od ponownego ustawienia jednego krzesła. Zaczyna gracz zasiadający po lewej stronie osoby, która przewróciła wieżę. Wygrywa osoba posiadająca najmniej punktów karnych.


Wariant 2
Celem gry jest jak najszybsze pozbycie się swoich krzeseł. Podzielcie krzesła równo między graczy. Jeżeli gracie w mniej niż cztery osoby, wówczas rozdzielcie po równo krzesła we wszystkich kolorach.

Gra polega na układaniu krzeseł jednego na drugim tak, aby żadne nie spadło. Na blacie może stać tylko jedno krzesło, pozostałe układamy na nim. Jeżeli krzesła spadną podczas ruchu danego gracza, musi on zebrać wszystkie krzesła, które spadły i wziąć je do swojej puli. Następny ruch należy do gracza po lewej stronie.

Wygrywa osoba, która jako pierwsza pozbędzie się wszystkich krzeseł.

Dogrywka
Jeżeli gra zakończy się remisem, to w ramach dogrywki należy rozmontować powstałą konstrukcję. W tym celu gracze usuwają na zmianę po jednym krześle w dowolnym kolorze. Gracz, który sprawi, że któregokolwiek krzesło spadnie na stół - przegrywa.


PUDEŁKO ZAWIERA:
32 krzesła

instrukcja


  • Kod produktu:
    [1410]
  • Wydawca: Trefl

Data dodania produktu do sklepu: środa 29 maj, 2019.

I-SZOP.pl - wyszukiwarka gier planszowych, porównywarka cen, gry planszowe, RPG, karciane, kolekcjonerskie, figurkowe i bitewne
wabusiness template