Neuroshima Hex 3.0: SMART

New
26.00 zł

Ilość 
+-

Zestaw Armi do nowej Neuroshimy Hex!                                                                                                                                                              


PODSTAWOWE INFORMACJE:
Ilość graczy: 2-4
Czas gry: ok. 30 min.
Wiek graczy: od 8 lat
Wydanie: Polskie
Język instrukcji: Polski

Autorzy: Michał Oracz
Wydawca: Portal Games


OPIS GRY:
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry Neuroshima Hex 3.0

Smart to część Molocha, która dotarła na drugą, południową stronę kontynentu, tam w wyniku walk z ludźmi została odcięta od swej pierwotnej macierzy i azyl znalazła w głębi Neodżungli. Z każdym dniem coraz mniej przypomina Molocha. Smart zupełnie zignorował zasady, którymi dotąd kierowały   się elektroniczne mózgi Molocha i rozpoczął produkcję przedziwnych półmaszyn połączonych z żywymi organizmami, w tym biodroidów zdolnych do samoregeneracji, miniaturowych robotów o funkcji pasożytów oraz zaopatrzonych w zaawansowaną technologicznie broń elektromagnetyczną.

Większość baz Smarta ukryta jest w dżungli głęboko pod ziemią i to, co się tam dzieje, skryte jest za zasłoną tajemnicy zarówno przed ludźmi, jak i przed samym Molochem.

Główną zaletą armii Smarta jest ogromna ruchliwość wojsk wokół Sztabu, możliwość tworzenia potężnych linii strzelających, a dodatkową szansą na wstawienie właściwej jednostki we właściwe miejsce jest użycie specjalnej zdolności Transporterów.

Wadą zaś jest znikoma mobilność samego Sztabu.


PUDEŁKO ZAWIERA:
35 żetonów armii
znaczniki ran i armii
instrukcja


  • Kod produktu:
    [6990]
  • Wydawca: Portal Games

Data dodania produktu do sklepu: sobota 30 czerwiec, 2018.

I-SZOP.pl - wyszukiwarka gier planszowych, porównywarka cen, gry planszowe, RPG, karciane, kolekcjonerskie, figurkowe i bitewne
wabusiness template